REKLAMA
Autor: Redakcja mgr farm Opublikowano: 3 stycznia 2020

Awaria drukarek fiskalnych Delio dotknęła także aptek

Artykuł pochodzi z serwisu
REKLAMA

Z dniem 2 stycznia 2020 r. w drukarkach fiskalnych Delio firmy Novitus pojawił się błąd, który uniemożliwił wystawianie paragonów. W całej Polsce problem ten dotknął tysięcy przedsiębiorców prowadzących swoje działalności. Transakcji nie mogły przeprowadzać również niektóre apteki. Firma Delio powołała sztab kryzysowy. Usterkę może naprawić tylko producent…

– W związku z informacjami wpływającymi do Dolnośląskiej Izby Aptekarskiej dotyczącymi błędu w funkcjonowaniu drukarek fiskalnych NOVITUS Delio zalecamy pilny kontakt z obsługującym Państwa serwisem drukarek fiskalnych. Wykryty błąd dotyczy automatycznego przestawienia daty w drukarkach na rok 2000 zamiast na 2020 – informuje mgr farm. Marcin Repelewicz, prezes Dolnośląskiej Rady Aptekarskiej na stronie izby.

Jak informuje sam producent, w dniu 1 stycznia 2020 w drukarkach Delio wystąpił „błąd zegara” blokujący możliwość wystawienia paragonów z właściwą datą. Błąd został już zlokalizowany i określono sposób jego naprawy. Niestety niemożliwe jest dokonanie naprawy u Klienta i konieczna jest interwencja serwisu producenta (czytaj również: Faktura na podstawie paragonu. Co zmienia się od 1 stycznia 2020 roku?).

REKLAMA

– Novitus uruchomił specjalną akcję serwisową, a Oddziały Serwisu Novitus w całej Polsce pracują bez przerwy nad usuwaniem usterek i maksymalnym przyspieszeniem wszystkich napraw. Naprawa jest możliwa wyłącznie w serwisie i nie można jej wykonać zdalnie. Drukarki z usterką należy dostarczyć do Partnera Novitus opiekującego się urządzeniem, który zajmie się obsługą naprawy. Dane kontaktowe serwisu znajdują się w książce serwisowej drukarki na pierwszej stronie – informuje firma.

REKLAMA

W dniu 1 stycznia 2020 w drukarkach DELIO wystąpił „błąd zegara” blokujący możliwość wystawienia paragonów z właściwą…

Opublikowany przez Novitus Czwartek, 2 stycznia 2020


Wszystkie koszty naprawy ponosi Novitus. Sam proces naprawy nie jest długotrwały, jednak ze względu na dużą ilość urządzeń, prawdopodobnie dojdzie do kolejkowania zleceń, dlatego trudno wskazać precyzyjny termin wykonania każdej naprawy. Serwisy Novitus oraz Partnerów Serwisowych pracują obecnie bez przerwy, aby zminimalizować czas oczekiwania.

– Szanowni Państwo, w ciągu 25 lat historii Novitus wprowadziliśmy na rynek ponad milion urządzeń fiskalnych i jest to pierwsza tego typu awaria. Zdajemy sobie sprawę z uciążliwości problemu, jest nam bardzo przykro. Bardzo przepraszamy i robimy wszystko, aby zminimalizować negatywne skutki awarii dla wszystkich przedsiębiorców korzystających z urządzeń Delio – pisze firma Novitus.

Źródło: ŁW/DIA/FB

Artykuł pochodzi z serwisu
REKLAMA
REKLAMA

Udostępnij tekst w mediach społecznościowych