Budżet Aflofarmu na reklamę deklasuje konkurencję

Obrazek użytkownika farmacja.pl
Autor: farmacja.pl / Opublikowano: 2017-01-04 09:03:46 /

Zdecydowanym liderem wydatków reklamowych w telewizji w 2016 roku był Aflofarm Farmacja Polska. Firma zainwestowała we wsparcie swoich marek na szklanym ekranie dwukrotnie więcej niż dwóch kolejnych, największych reklamodawców: USP Zdrowie i Nestle Polska - wynika z analizy MullenLowe MediaHub dla Wirtualnemedia.pl.

Aflofarm Farmacja Polska wydał w ub.r. na reklamę w telewizji 1,12 mld zł, utrzymując tym samym pozycję lidera wśród marketerów z największymi nakładami na reklamę tv. Oglądalności generowane przez spoty Aflofarmu są blisko trzy razy większe niż kolejnych graczy.


W pierwszej piątce znalazły się trzy firmy farmaceutyczne - Aflofarm, USP Zdrowie (562 mln zł wydatków) i Polpharma (514 mln zł wydatków). Dopiero na 8 miejscu plasuje się Glaxo SmithKline z wydatkami na poziomie 398 mln zł.

Pełna lista wydatków 300 firm na reklamę pod tym adresem

Źródło: wirtualnemedia.pl

Udostępnij
PILNE
ZAMKNIJ
Oświadczenie

Dostęp do zawartości serwisu farmacja.pl jest możliwy
dla osób uprawnionych do wystawia recept
lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi.

Oświadczam, że jestem lekarzem, farmaceutą
lub osobą prowadzącą zaopatrzenie w produkty lecznicze.


Akceptuj