REKLAMA
Autor: Redakcja mgr farm Opublikowano: 16 lipca 2018

Nie da się przywrócić koloru włosa tym szamponem…

Artykuł pochodzi z serwisu

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę preparatu DX2. Skarżący zarzuca producentowi, że posługuje się w niej pojęciem „fitopigmenty”, które nie istnieje. Jego zdaniem reklama narusza prawa konsumentów jednocześnie ich oszukując…

Komisja Etyki Reklamy postanowiła jednak oddalić skargę ze względu na brak dowodów naruszenia norm Kodeksu Etyki Reklamy (fot. Shutterstock)

REKLAMA

REKLAMA

– Reklama preparatu rzekomo zmieniającego kolor siwych włosów. Nie ma czegoś takiego jak Fitopigmenty. Nie da się z powrotem przywrócić koloru włosa. Reklama dx2 jawnie narusza prawa konsumentów jednocześnie oszukując ich. Kłamstwo jakich mało. Sam produkt nie działa co sam sprawdziłem i jednocześnie pisze to wiele tysięcy oszukanych konsumentów – napisał skarżący w skardze na reklamę szamponu DX2 do Komisji Etyki Reklamy.

Komisja Etyki Reklamy postanowiła jednak oddalić skargę ze względu na brak dowodów naruszenia norm Kodeksu Etyki Reklamy.

– Zespół Orzekający z uwagi na brak dowodów oddalił skargę. Zespół Orzekający wskazał, że zawarte w skardze informacje nie dają podstaw od uznania przedstawionych w skardze zarzutów za zasadne – czytamy w uchwale Rady Reklamy. – Komisja Etyki Reklamy nie jest organem właściwym do oceny zgodności z przepisami prawa, dlatego poleca Biuru Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy poinstruowanie Skarżącego o możliwości zwrócenia się do właściwych organów w celu dokładnego zbadania oraz dokonania wiążącej oceny przekazu reklamowego pod kątem jego zgodności z prawem.

Źródło: Rada Reklamy

Tagi: 
Artykuł pochodzi z serwisu
REKLAMA
REKLAMA

Udostępnij tekst w mediach społecznościowych