Nietypowa kampania szwedzkich aptek

Obrazek użytkownika farmacja.pl
Autor: farmacja.pl / Opublikowano: 2017-01-12 10:16:12 /

Szwedzka sieć aptek "Apotek Hjärtat" stworzyła nietypową kampanię promocyjną zachęcającą do rzucenia palenia. W całej Szwecji stanęły interaktywne billboardy, które zaczynają kaszleć gdy w pobliżu znajdzie się palacz.

Wspomniane billboardy wyposażone są w czujniki dymu. Gdy w pobliżu znajdzie się palacz z papierosem, mężczyzna na billboardzie zaczyna kaszleć. Po chwili pojawia się na nim oferta produktowa preparatów przydatnych w zrywaniu z nałogiem.

Billboardy zostaną rozmieszczone w miejscach publicznych, gdzie można spotkać najwięcej palaczy. Jeden z nich stanął w centrum Sztokholmu:

Apotek Hjärtat (Apteki Serca) to druga pod względem wielkości sieć aptek w Szwecji. W jej skład wchodzi ponad 300 aptek, w których zatrudnionych jest około 2000 pracowników - ponad połowa z nich to farmaceuci.

Źródło: Business Insider Nordic

Udostępnij
PILNE
ZAMKNIJ
Oświadczenie

Dostęp do zawartości serwisu farmacja.pl jest możliwy
dla osób uprawnionych do wystawia recept
lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi.

Oświadczam, że jestem lekarzem, farmaceutą
lub osobą prowadzącą zaopatrzenie w produkty lecznicze.


Akceptuj