REKLAMA
Autor: Redakcja mgr farm Opublikowano: 19 grudnia 2019

Super-Pharm otwiera nowy koncept „drogerii wyprzedażowej”

Artykuł pochodzi z serwisu
REKLAMA

Sieć drogeryjno-apteczna Super-Pharm uruchomiła niedawno w Warszawie outlet. To nowy koncept drogerii wyprzedażowej i kolejna próba rozwoju sieci po wejściu w 2017 roku w życie przepisów określanych jako „apteka dla aptekarza”. Ograniczenia dotyczące otwierania nowych aptek wymusiły na firmie poszukiwania nowych sposobów na rozwój.

– Gdyby nie przepisy zakazujące otwierania w Polsce aptek przez spółki niezłożone z farmaceutów, rozwijalibyśmy się jak szaleni – mówiła rok temu Iwona Milewska, koordynator ds. marketingu Super-Pharm Poland w rozmowie z portalem wiadomoscikosmetyczne.pl.

W trakcie procedowania ustawy „apteka dla aptekarza” interweniował nawet ambasador Izraela – skąd pochodzi sieć. Jeszcze przed zmianami w przepisach firma podpisała 15 umów z deweloperami na otwarcie kolejnych aptek w Polsce. Ambasador Izraela wskazywał, że w „apteki dla aptekarza”, Super-Pharm nie będzie w stanie złożyć wniosków o wydanie zezwolenia na otwarcie i prowadzenie wspomnianych aptek przed datą wejścia w życie ustawy (czytaj więcej: ‚Apteka dla aptekarza’ zablokuje powstanie 15 aptek Super-Pharm).

REKLAMA

Teraz gdy sieć nie może już zwiększać liczby swoich placówek, poszukuje innych sposobów na rozwój. Niedawno w Warszawie Super-Pharm uruchomił jednak drogerię w nowym koncepcie – outletu. Ma to być drogeria, w której klienci będą mogli nabyć setki produktów w obniżonych cenach, a promocje sięgają 70 proc. W ofercie przeważają produkty najbardziej znanych marek (czytaj również: Oto ranking 19 największych sieci aptek w Polsce).

REKLAMA

– W ofercie outletu sieci Super-Pharm można znaleźć takie produkty jak perfumy, kosmetyki, produkty higieniczne, chemię gospodarczą, żywność dla dzieci, torebki i akcesoria, czy suplementy diety. Dużo miejsca zajmują gotowe zestawy prezentowe z kosmetykami – informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl.

W ubiegłym roku sieć próbowała rozwijać swoje placówki, dodając do istniejącej oferty drogeryjno-aptecznej, także usługi optyczne. Pierwszy Super-Pharm Optic ruszył w połowie października ubiegłego roku w warszawskiej Arkadii. Sieć ma też markę własną – Life. Sygnowanych nią jest ponad tysiąc produktów. Super-Pharm prowadzi też program lojalnościowy dla swoich klientów. Karty klubu Lifestyle ma już blisko 2 mln Polek (czytaj więcej: ‚Apteka dla aptekarza’ zatrzymała agresywną ekspansję zagranicznych podmiotów).

Źródło: ŁW/wiadomoscihandlowe.pl

Artykuł pochodzi z serwisu
REKLAMA
REKLAMA

Udostępnij tekst w mediach społecznościowych